PORTFOLIO
ENKELE 4XL CASES
Een sterke betrokkenheid met onze klanten beschouwen we als een vereiste. Enkel op die manier kunnen we tot een aangename samenwerking en dus ook tot sterke resultaten komen. De wijze waarop we dit invullen is uniek en typeert zowel onze klanten als onze medewerkers.
Hieronder laten we je graag enkele van onze recente realisaties zien. Maar dit is natuurlijk maar het topje van de ijsberg.
Benieuwd naar meer? Neem dan zeker contact op voor een gesprek. Want uit gesprekken ontstaan immers ideeën.
DELTHA
Campagne en restyling
Wij namen de rebranding van Deltha voor onze rekening en creëerden een nieuwe visuele identiteit die hun expertise in HVAC-oplossingen perfect weerspiegelt.
CIRCOLOGIC
Campagne en restyling
Wij namen de rebranding van
Circologic voor onze rekening.
CENTRUM VOOR KANKEROPSPORING - BAARMOEDERHALSKANKER
Organisatie- en sensibilisatiecommunicatie
Strategie, concept, grafisch ontwerp, online, ...
M.a.w. de volledige aanpak voor het Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker.
CENTRUM VOOR KANKEROPSPORING - BORSTKANKER
Organisatie- en sensibilisatiecommunicatie
Strategie, concept, grafisch ontwerp, online, ...M.a.w. de volledige aanpak voor het Bevolkingsonderzoek Borstkanker.
LAGO CLUB
Campagne en restyling
De volledige restyling van de offline communicatiemiddelen van Lago Club, wat leidde tot een moderne en consistente merkervaring.
LUMMEN VLAMT
Campagne en restyling
We ontwierpen de campagne 'Ervaring voor Ervaring' om de waardevolle band tussen medewerkers en zorgbehoevenden op een bijzondere manier te benadrukken.
X-OATS
Campagne en restyling
verzorgden de branding en positionering van X-Oats, waarbij we een frisse en eigentijdse uitstraling ontwikkelden
EMBUILD LIMBURG
Campagne en restyling
Confederatie Bouw Limburg
wordt Embuild Limburg.
CENTRUM VOOR KANKEROPSPORING
Organisatie- en sensibilisatiecommunicatie
Strategie, concept, grafisch ontwerp, online, ...
M.a.w. de volledige aanpak voor het Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker.
RUIMTEPACT 2040
Campagne
Ruimtepact 2040
Strategie, concept, huisstijl,
grafisch ontwerp, online, event, ...
G-SPORT
VLAANDEREN
Campagne Deelfietsen
Lanceren van een online tool om aangepaste fietsen terug te vinden in Vlaanderen. Hierbij zijn we creatief omgesprongen met illustraties en animaties.
E-POWER
Branding, logo + website
Herpositionering van Europower Generators met vertaalslag naar corporate styling, catalogi en de website.
VLAAMSE OVERHEID
On- en offline campagne
In opdracht van de Vlaamse overheid werkten wij een campagne uit van begin tot einde.
AGORA HR
Huisstijl + website
Het heruitvinden van Agora HR huisstijl en dit doortrekken tot hun website.
CONFEDERATIE BOUW LIMBURG
Algemene communicatie
We zijn reeds jaren de vaste communicatiepartner van de Confederatie Bouw Limburg, en dit op alle vlakken van communicatie.
STAD BILZEN
Doe-Gids
Het ontwerpen en uitwerken van de brochure voor de seniorenwerking van Bilzen.
GEMEENTE RIEMST
Hart voor Riemst
Creatieve campagne om Riemst als bewoner te (her)ontdekken, zowel online als offline.
PROVINCIE LIMBURG
Naamgeving, logo + huisstijl
De inhoud van het nieuwe Beleidsplan Ruimte voor Limburg vertalen naar een bevattelijke communicatie-aanpak.