top of page
4XL Advies

PORTFOLIO

ENKELE 4XL CASES

Een sterke betrokkenheid met onze klanten beschouwen we als een vereiste. Enkel op die manier kunnen we tot een aangename samenwerking en dus ook tot sterke resultaten komen. De wijze waarop we dit invullen is uniek en typeert zowel onze klanten als onze medewerkers.

Hieronder laten we je graag enkele van onze recente realisaties zien. Maar dit is natuurlijk maar het topje van de ijsberg.
Benieuwd naar meer? Neem dan zeker contact op voor een gesprek. Want uit gesprekken ontstaan immers ideeën.
Logo_Deltha_DEF.png

DELTHA

Campagne en restyling

Wij namen de rebranding van Deltha voor onze rekening en creëerden een nieuwe visuele identiteit die hun expertise in HVAC-oplossingen perfect weerspiegelt.

CIRCOLOGIC

Campagne en restyling

Wij namen de rebranding van
Circologic voor onze rekening. 

CENTRUM VOOR KANKEROPSPORING - BAARMOEDERHALSKANKER

Organisatie- en sensibilisatiecommunicatie

Strategie, concept, grafisch ontwerp, online, ...
M.a.w. de volledige aanpak voor het Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker.

CENTRUM VOOR KANKEROPSPORING - BORSTKANKER

Organisatie- en sensibilisatiecommunicatie

Strategie, concept, grafisch ontwerp, online, ...M.a.w. de volledige aanpak voor het Bevolkingsonderzoek Borstkanker.

hoofdbeeld_case_Lago_Club.jpg

LAGO CLUB

Campagne en restyling

De volledige restyling van de offline communicatiemiddelen van Lago Club, wat leidde tot een moderne en consistente merkervaring.

LUMMEN VLAMT

Campagne en restyling

We ontwierpen de campagne 'Ervaring voor Ervaring' om de waardevolle band tussen medewerkers en zorgbehoevenden op een bijzondere manier te benadrukken.

X-OATS

Campagne en restyling

verzorgden de branding en positionering van X-Oats, waarbij we een frisse en eigentijdse uitstraling ontwikkelden

EMBUILD LIMBURG

Campagne en restyling

Confederatie Bouw Limburg
wordt Embuild Limburg.

CENTRUM VOOR KANKEROPSPORING

Organisatie- en sensibilisatiecommunicatie

Strategie, concept, grafisch ontwerp, online, ...
M.a.w. de volledige aanpak voor het Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker.

RUIMTEPACT 2040

Campagne
Ruimtepact 2040

Strategie, concept, huisstijl,

grafisch ontwerp, online, event, ...

G-SPORT
VLAANDEREN

Campagne Deelfietsen

Lanceren van een online tool om aangepaste fietsen terug te vinden in Vlaanderen. Hierbij zijn we creatief omgesprongen met illustraties en animaties.

E-POWER

Branding, logo + website

Herpositionering van Europower Generators met vertaalslag naar corporate styling, catalogi en de website.

VLAAMSE OVERHEID

On- en offline campagne

In opdracht van de Vlaamse overheid werkten wij een campagne uit van begin tot einde.

AGORA HR

Huisstijl + website

Het heruitvinden van Agora HR huisstijl en dit doortrekken tot hun website.

stock-photo-Agora_website-209983450_edit

CONFEDERATIE BOUW LIMBURG

Algemene communicatie

We zijn reeds jaren de vaste communicatiepartner van de Confederatie Bouw Limburg, en dit op alle vlakken van communicatie.

STAD BILZEN

Doe-Gids

Het ontwerpen en uitwerken van de brochure voor de seniorenwerking van Bilzen.

GEMEENTE RIEMST

Hart voor Riemst

Creatieve campagne om Riemst als bewoner te (her)ontdekken, zowel online als offline.

PROVINCIE LIMBURG

Naamgeving, logo + huisstijl

De inhoud van het nieuwe Beleidsplan Ruimte voor Limburg vertalen naar een bevattelijke communicatie-aanpak.
 

LAGO

Algemene communicatie

We verzorgen de algemene communicatie van de LAGO-zwemparadijzen.

BOOST BOUW LIMBURG

Branding, logo + huisstijl

Het bedenken en uitwerken van het 'Boost' digitaliseringsconcept voor Confederatie Bouw Limburg en POM Limburg.

bottom of page